Ik was Berlijn op m'n eentje aan het verkennen en wou het op een unieke manier vastleggen. Het is voor mij ook de 1e keer dat ik mijn reis eens vanuit een ander standpunt dan de klassieke 'toeristenkiekjes' wou/kon vastleggen
No categories selected