Straatfotografie is niet mijn dagelijkse bezigheid of specialiteit. Ik geniet er van om op het gebied van fotografie met veel verschillende thema's en onderwerpen bezig te zijn.
Op straat ben ik geboeid door mensen en dan altijd in de context en in de verhouding tot hun omgeving.
Het station van Antwerpen is schitterend, groots en maakt de mensen daardoor klein. Bijzonder, omdat het gebouw er voor hen is, maar op de foto's zijn de mensen er ook voor het gebouw. Door de aanwezigheid van mensen en het perspectief komt de grootsheid van het gebouw nog beter in beeld.
Er zit 1 grappige foto bij. Als ik bezig ben met straat fotografie, zoek ik ook altijd naar humor of iets ondeugends.
Alle foto's zijn gemaakt in het station van Antwerpen.