Door de maatregelen van de Corona-crisis moeten mensen in Nederland zo mogelijk 1,5 meter afstand van elkaar houden. Dat was in het begin nogal een abstract begrip voor de meesten. De eerste week van de maatregelen ging ik met een duimstok op pad om te kijken hoe ver uit elkaar staan dat is. Ik vroeg mensen op straat of ik ze op 1,5 meter afstand mocht fotograferen. Ik wilde visualiseren hoe dat in de praktijk eruit ziet en mensen hierbij op een vrolijke manier betrekken om te laten zien wat nog WEL mogelijk is in deze lastige periode.