Een tijd terug ben ik getackeld door een burn-out. En niet zomaar een tackle op de bal maar een keiharde tackle van achteren op beide enkels. Finaal geveld dus. Het heeft lang geduurd maar langzamerhand kreeg ik mezelf weer op de rit. Het is lastig om aan anderen uit te leggen hoe ik me voelde tijdens die burn-out; wat is er dan met je, wat gaat er dan niet, waar heb je het moeilijk mee, kun je niet gewoon een weekje uitrusten…. Met deze serie heb ik weer willen geven hoe ik me tijdens de moeilijkste periode van mijn burn-out gevoeld heb. Van compleet aan diggelen via langzaamaan weer op zoek naar mezelf, erachter komen dat ik het niet alleen kan maar hulp nodig heb tot voorzichtig mezelf weer terugvinden.